Вівторок, 24.09.2024, 22:39
Вітаю Вас Гість | RSS
SSS
Головна
Реєстрація
Вхід
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Програми, що спрощують нам ігровий день.
Archi-GrafSEXДата: Четвер, 17.12.2009, 22:18 | Повідомлення # 1
Генерал-майор
Група: Члени клану
Повідомлень: 227
Нагороди: 0
Репутація: 6
Статус: Offline
Програма фармс і їй подібні, я хочу розпочати тему запитавши у ВАС, можливо хтось уже має досвід у прозі Фармс, бо я новачок.

Я знаю що я нічого не знаю, а інші не знають і цього +)
 
KarionДата: Середа, 23.12.2009, 22:23 | Повідомлення # 2
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 181
Нагороди: 0
Статус: Offline
Що ще за фармс? о_О

 
Archi-GrafSEXДата: Четвер, 24.12.2009, 01:14 | Повідомлення # 3
Генерал-майор
Група: Члени клану
Повідомлень: 227
Нагороди: 0
Репутація: 6
Статус: Offline
ЗДається коли я приходив до ВАС літом, то помічав жовті цифри на лівому верхньому боці екрану. Після тогшо, як я записав ФаРмС, в мене все так же.
Але я не вмію нею користуватися, ібо там по АнГлІйСьКи, і ібо я новачок в цих ділах. Здається за допомогою цієї проги можна сфоткати або зняти на відео все що відбувається на робочому столі, чи в моніторі.


Я знаю що я нічого не знаю, а інші не знають і цього +)
 
KarionДата: Четвер, 24.12.2009, 03:56 | Повідомлення # 4
Admin
Група: Адміністратори
Повідомлень: 181
Нагороди: 0
Статус: Offline
Quote (Archi-GrafSEX)
ЗДається коли я приходив до ВАС літом, то помічав жовті цифри на лівому верхньому боці екрану. Після тогшо, як я записав ФаРмС, в мене все так же.
Але я не вмію нею користуватися, ібо там по АнГлІйСьКи, і ібо я новачок в цих ділах. Здається за допомогою цієї проги можна сфоткати або зняти на відео все що відбувається на робочому столі, чи в моніторі.

Ааааа.... блін, то не фармс, а FRAPS!
Так, вона може знімати скріншоти і відео в іграх))) а що саме ти не розумієш? оО там все просто оО


 
Archi-GrafSEXДата: П'ятниця, 25.12.2009, 19:50 | Повідомлення # 5
Генерал-майор